راهنما و سوالات متداول


روش های پرداخت وجه

چه روش های برای پرداخت دارید؟
در حال حاضر، پرداخت به صورت نقدی فیش بانکی، کارت به کارت و پرداخت آنلاین / اینترنتی از طریق درگاه بانکی امکان پذیر است.
در صورت استفاده از کارت بانکی آیا امنیت لازم در تی سی گیم برای اطلاعات من وجود دارد؟

امنیت اولویت اول تی سی گیم برای مشتریان عزیز می‌باشد. تمام شرایط لازم برای تراکنش امن شما مشتری عزیز فراهم شده است. تمامی پرداختهای آنلاین فروشگاه تی سی گیم منطبق بر نیازمندی های اعلام شده از طرف شبکه یکپارچه بانکی کشور است، همچنین فروشگاه اینترنتی تی سی گیم بصورت دوره‌ای آزمون‌های لازم را جهت اطمینان از برقراری امنیت در تمام فرآیند پرداخت انجام می‌دهد.

سایت اطلاعات کارت بانکی ام را قبول نمی کند. چه کاری باید انجام دهم؟
آیا اطلاعات بانکی خود را دوباره چک کرده‌اید؟ اگر درست بود و هنوز مشکل حل نشد لطفا با بانک خود تماس گرفته و اطلاعات خود را با آنها چک نمایید. و اگر مشکل ادامه پیدا کرد لطفاً با تیم خدمات مشتریان تی سی گیم به آیدی تلگرام alirezabn011 و یا آدرس ایمیل tcgame.ir@gmail.com تماس بگیرید .
در زمان پرداخت کامپیوتر من هنگ کرد و فرآیند پرداخت را از دست دادم. چطور از موفقیت این تراکنش اطلاع پیداکنم؟

لطفا توجه داشته باشید،اگر از روشهای پرداخت غیر نقدی استفاده می نمایید،حتما صورت حساب پرداخت خود را چک نمایید که آیا مبلغ از حساب شما کسر شده است یاخیر. اگر به هر دلیلی در مراحل پرداخت کلید برگشت را بزنید و یا صفحه را ببندید سفارش شما ثبت نمی شود. اگر در این موارد از کد تخفیف استفاده کرده اید، این کد در این خطای رخ داده باطل شده است و شما باید کد قبل خود را به تیم خدمات مشتریان ایمیل بزنید و درخواست کد جدیدکنید.


حساب کاربری

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش حساب کاربری" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "پیگیری سفارشات" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.