[vc_row css=”.vc_custom_1501488672440{margin-bottom: 15px !important;padding-top: 15px !important;padding-right: 15px !important;padding-bottom: 15px !important;padding-left: 15px !important;background-color: #ffffff !important;}”][vc_column][vc_tta_accordion c_align=”right” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”1- چه روش های برای پرداخت دارید؟” tab_id=”1501486783394-0e6260b9-0b7c”][vc_column_text]
پاسخ: در حال حاضر، پرداخت به صورت نقدی فیش بانکی، کارت به کارت و پرداخت آنلاین / اینترنتی از طریق درگاه بانکی امکان پذیر است.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”2- در صورت استفاده از کارت بانکی آیا امنیت لازم درچیت فور یو برای اطلاعات من وجود دارد؟” tab_id=”1501486870173-2bbd943f-a0c3″][vc_column_text]
پاسخ: امنیت اولویت اول چیت فور یو برای مشتریان عزیز میباشد. تمام شرایط لازم برای تراکنش امن شما مشتری عزیز فراهم شده است. تمامی پرداختهای آنلاین فروشگاه چیت فور یو منطبق بر نیازمندی های اعلام شده از طرف شبکه یکپارچه بانکی کشور است، همچنین فروشگاه اینترنتی چیت فور یو بصورت دورهای آزمونهای لازم را جهت اطمینان از برقراری امنیت در تمام فرآیند پرداخت انجام میدهد.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”3-سایت اطلاعات کارت بانکی ام را قبول نمی کند. چه کاری باید انجام دهم؟” tab_id=”1501486909551-fc25e2c7-6961″][vc_column_text]
پاسخ: آیا اطلاعات بانکی خود را دوباره چک کردهاید؟ اگر درست بود و هنوز مشکل حل نشد لطفا با بانک خود تماس گرفته و اطلاعات خود را با آنها چک نمایید. و اگر مشکل ادامه پیدا کرد لطفاً با تیم خدمات مشتریان تی سی گیم به آیدی تلگرام alirezabn011 و یا آدرس ایمیل tcgame.ir@gmail.com تماس بگیرید .
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”4- در زمان پرداخت کامپیوتر من هنگ کرد و فرآیند پرداخت را از دست دادم. چطور از موفقیت این تراکنش اطلاع پیداکنم؟” tab_id=”1501486941455-c4d11c6b-147c”][vc_column_text]
پاسخ:لطفا توجه داشته باشید،اگر از روشهای پرداخت غیر نقدی استفاده می نمایید،حتما صورت حساب پرداخت خود را چک نمایید که آیا مبلغ از حساب شما کسر شده است یاخیر. اگر به هر دلیلی در مراحل پرداخت کلید برگشت را بزنید و یا صفحه را ببندید سفارش شما ثبت نمی شود. اگر در این موارد از کد تخفیف استفاده کرده اید، این کد در این خطای رخ داده باطل شده است و شما باید کد قبل خود را به تیم خدمات مشتریان ایمیل بزنید و درخواست کد جدیدکنید.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”5- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟” tab_id=”1501486983134-27175294-691e”][vc_column_text]
پاسخ: لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”6- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟” tab_id=”1501487077031-be4e64e3-e866″][vc_column_text]
پاسخ:
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”7- آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟” tab_id=”1501487105370-90d30326-1d97″][vc_column_text]
پاسخ:برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “پیگیری سفارشات” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]