اخبار

تریلری داستانی از بازی Agony منتشر شد

[ad_1]

تریلری داستانی از بازی Agony منتشر شد

“ورودی راحت، خروجی تقریبا غیر ممکن”؛ این شعار بازی Agony است. بازی‌ای که به نظر می‌رسد کمی بیش از حد خط قرمزهای دنیای ما را رد کرده است! حال به تازگی تریلری از بازی منتشر شده است که ما را بیشتر با حال و هوای آن آشنا می‌کند.

ما قبلا در بازی‌های بسیاری به جهنم سفر کرده‌ایم، ولی تصویری که Agony از سرزمین آتش به ما می‌دهد بسیار متفاوت‌تر و وحشتناک‌تر از بازی‌های دیگر است. شیاطینی که آلت‌شان را به هم می‌کوبند(!)، هیولاهایی با کله‌های عجیب و غریب و خارج از عرف، و کودکانی که از بالای یک صخره به پایین انداخته می‌شوند تا خوراک موجوداتی گردند که آن پایین با دهانی باز منتظر غذایشان هستند.

Agony یک بازی اول شخص در ژانر وحشت است و در دل جهنم جریان دارد که در آن باید خاطراتی که شما را به این مکان وحشتناک کشانده بازیابی کنید. در عین حال نیز باید با شیاطین مبارزه و با قدرت ذهن خود آن‌ها را کنترل نمایید.

بازی پر از صحنه‌های وحشتناک و نگران‌کننده است؛ تا جایی که سازندگان بازی برای عبور از سیستم درجه‌بندی کنسول‌ها مجبور شدند تا مقداری از خشونت بازی را کاهش دهند. البته سازندگان به کسانی که خواهان تجربه‌ای کامل از بازی هستند این قول را داده‌اند که بهینه‌سازی اختیاری برای حذف سانسورهای بازی بر روی رایانه‌های شخصی منتشر می‌کنند.

قبل از این هرگز شاهد تریلری با این حجم از محدودیت سنی نبودیم! مراقب باشید که این ویدیو پر از صحنه‌های قتل کودکان، برهنگی و صداهایی فوق‌العاده گوش‌خراش و آزاردهنده می‌باشد.

Agony در تاریخ ۲۹ می (۸ خرداد ۹۷) بر روی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p 60fps

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p 60fps

[ad_2]

لینک منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *